سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خواندنی ها
درباره وبلاگ


آرشیو وبلاگ
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 10
  • کل بازدیدها: 74587



شنبه 92 بهمن 12 :: 7:0 عصر ::  نویسنده : سحر

 

به لحظات ملکوتی "غلط کردم .. از ترم بعد میخونم" نزدیک میشویم !!

http://www.rozanehonline.com

 

این یک تخته پاک کن تنها نیست، در کره جنوبی این اسکنر بزرگ روی تابلوها نصب میشه و وقتی استاد مطالب رو روی تابلو نوشت، با زدن یک دکمه هم تابلو رو اسکن می کنه هم پشت سرش پاک میکنه، ضمناً پس از پایان کلاس دانشجویان می تونن از همین دستگاه فایلهای اسکن شده رو بردارن و دیگه نیازی به نوشتن توی کلاس ندارن و فقط به مطالب درسی گوش میدن

گروه سرگرمی روزنه

 

 گروه سرگرمی روزنه 


 

نگران روزیم که بچم ازم بپرسه: بابایی با مامان کجا آشنا شدی ؟

بعد با کلی سر افکندگی جواب بدم : مامانو تو وی چت shake زدم  

 

بچه من دورگه میشه چون shake ام میره چینی میاره :((
هر کجای ایران shake بزنی یه چینی واست پیدا میکنه فاصلشم میزنی 2 کیلومتر!

 

گروه سرگرمی روزنه

 

 

آخه این چه وضعه تبلیغه  

گروه سرگرمی ROZANEH

Duos به سریه گوشی های دو سیم کارته نسل اول سامسونگ میگن
لااقل میتونس بنویسه دی یوس

 

 

خارج :
مامان؟
- جان مامان؟
تو اول عاشق بابا شد? ?ا اون؟
- عز?زم من اول ش?فته بابات شدم. اون?ه مرد جذاب بود
نت?جه :بوس .بوس . بپر تو بغل پدر و مادر

ا?ران:
ممن؟
- هان؟
تو اول عاشق بابا شد? ?ا اون؟
- بابات اول عاشق من شد
بابا : چرا حرف مفت م?زن? زن؟
مامان : من حرف مفت م?زنم؟
بابا : تو و اون داداشای تنِ لشت!
مامان : دهنتو آب بکش بعد اسم داداشای منو بیار!
به جاش برو آبجیتو از اینور اونور جمع کن! 4بار شوعَــر کرده!
بابا : به تو ربطی نداره! بهتر از خواهرِ ترشید? توئه که!
و ..............
نتیجه : تقتوق بوممممد?شد?شششش ش ش ج??????غ



یه جوری کدو تنبل رو نامگذاری کردن انگار قبلش کدو با پشتکار هم وجود داشته!
مثلا کدوئه پا میشده جفتک مینداخته ..!



ا?نجور که " و? چَت" داره فراگ?ر م?شه چند وقت د?گه خونه که بخوا? بخر?، بنگاه?ه گوش?ش رو در م?اره و بهت م?گه :
بب?ن داداش... ا?ن در و دافا رو بب?ن. ب?ش از 50 دافِ اسم? در صدمتر? شما تو ا?ن محل هستن. بخر خونه رو که اکاز?ونه 



مورد هم بوده پسره رفته خواستگاری ؛ خواسته سرِ صحبتو با بابای عروس باز کنه گفته: هنوز شیرِ حمومتون چکه میکنه؟!



معلمه پدر شاگردش رو احضار میکنه به مدرسه فرداش پدره میاد میگه چی شده؟؟؟
معلم میگه پسر شما خیلی خنگه!!!
پدر: یعنی چی؟؟
معلم: الان بهتون نشون میدم؛به شاگردش میگه:
برو ببین من تو حیاط مدرسه ام....
پسره میره و میاد میگه: نه خانم معلم تو حیاط نبودید!
معلم میگه: شاید تو دفتر مدیرم برو اونجارو ببین!
پسره بازم میره و میاد میگه: اونجا هم نبودید!
معلم به پدره میگه: ببینید...ببینید بچه تون چقد خنگه...
پدره میگه: خب شاید رفتی مرخصی کصـــااااافـــــط ..!



حتما خبرش رو شنیدید که: از سوی باشگاه استقلال جمشید مشایخی برای دلجویی از لیونل مسی قراره به اسپانیا بره
اعزام جمشید مشایخی برای عذرخواهی از مسی، مرحله اول هست. اگه جواب نگرفتیم در مرحله دوم جمشید هاشم‌پور رو می‌فرستیم تا با زبان دیگری مذاکره شود
حالا گذشته از این حرفا، عذرخواهی جمشید مشایخی منو یاد فیلم مارمولک میندازه:
- حاج آقا من میدونم الان چه فکری در مورد من میکنی
- ای آقا من اصن در مورد شما فکر نمیکنم



شوهرخالم زنگ زده میگه : من رو در فیسبوک نامنویس? کن ....
گفتم دفترچه آزمونش هنوز نیومده اومد خبرت میکنم !
حا? هر روز زنگ میزنه میگه دفترچش نیومده ؟؟

 

به این میگن زمستون ، نه اونایی که ما داریم:

www.ROZANEHONLINE.com




بچه های الان تفریحاتشون آیپد و PS2 شده ما اوج تفریحمون این بود که وقتی مامانمون الویه درست میکرد صدامون کنه استخونای مرغارو لیس بزنیم!




من وقت? ?ک? داره بهم دروغ م?گه و میدونم که داره دروغ م?گه ، استرس م?گ?رم که مبادا طرف بفهمه که میدونم داره دروغ م?گه 
شمام اینجوری هستید؟




موضوع مطلب : جملات بامزه,
جملات خنده دار
,
جوک روز
,
ذهن خلاق ایرانی
,
طنز ایرانی
,
عکس خنده دار
,
عکسهای خنده دار
,
لبخند