سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خواندنی ها
درباره وبلاگ


آرشیو وبلاگ
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 10
  • کل بازدیدها: 74586



پنج شنبه 92 بهمن 10 :: 1:1 عصر ::  نویسنده : سحر

بــــــهانه گـــــــیر 
زبــــــــــان نفهم 
دلـــــــــــم را مـیگویـــــــــم 

 

آخــــــــر تــــورا از کـــــــجا برایش بـــــــــیاورم

 

 

کاش هرگز ندیده بودمت
لعنت بر چشمی که بی موقع باز شود !

 

 

 

http://www.rozanehonline.com 

 

 

 

تلخی روزگار اینه که خیلی چیزا رو میشه خواست 
ولی نمیشه داشت 

 

 

 

 به سلامتی کسی که اگه همه باشن و اون نباشه انگاری هیچکس نیست...

 

 

 


روزنه آنلاین 

 

 

 

ترسم از آن است که آنقدر پیر شوم که دندانی برای روی جگر گذاشتن نداشته باشم !

 

 

گوش تلفن کر
"دوستت دارم  را امشب
در گوش خودت
خواهم گفت !

 

 

 

گروه سرگرمی روزنه

 

 

گاهی هم باید چشمها را بست تا او که نیست شاید بیاید در خواب

 

 

اعتبار آدمها به حضورشان نیست
به دلهره ای است که در نبودنشان درست می کنند ...

 

 

تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم
تنهایی را دوست دارم زیرا که خداوند هم تنهاست
تنهایی را دوست دارم زیرا انتظار کشیدنم را پنهان خواهد کرد . .

 

 

 

 

 

روزنه آنلاین

 

 

گاهی پای کسی میمانی ....
که نه دیدی اش .... نه میشناسی اش ....... 
فقط حسش کرده ای .... تجمسمش کرده ای.... 
پشت هاله ای از نوشته های مجازی روی پیج مجازی اش ... 
که هر روز میخوانی و در جوابش میگویی .... 
دوستت دارم

 

 

همیشه سکوتم به معنای پیروزی تو نیست
گاهی سکوت می کنم تا بفهمی چه بی صدا باختی

 

 

http://www.rozanehonline.com

 

 

در حسرت گرمی دستهایت ، تا کی باید خیره شوم به عکسهایت

 

 

گروه سرگرمی ROZANEH

 


نویسنده ها "سیگار" می کشند
شاعرها "هجران"
نقاش ها "تابلو"
زندانی ها "تنهایی"
دزدها "سرک"
مریضها "درد"
بچه ها "قد"
و من برای کشیدن ، "نفسهای تو" را انتخاب می کنم .

 

 

 

درد داره
یکی میشه همه ی زندگیت !
ولی 
هیچ جای زندگیت حضور نداره

 




موضوع مطلب : جملات احساسی, جملات عاشقانه, جمله های عاشقانه, دلتنگی, عاشقانه ها, عشق, عکس احساسی, عکس عاشقانه